Onsdag 8 juni

Jävlar i helvetet.. vill fortfarande spy galla över jävla blogg.se.. går fortfarande inte att mobilblogga.. anus

Alltså jag är så jäkla lycklig över detta väder :D idag ska det vara 28 grader i skuggan!??!?!?! ruttet att man jobbar hela dagen bara.. men kvällarna är så jäkla sköna när man slipper frysa arslet av sig när man ska hem !!

Idag jobbar jag kväll igen som sagt, och även imorgon.. det är skönt med kvällar, dom är oftast lugnare men man hinner inte träffa familj eller vänner.. Igår när jag gick hem från jobbet träffade jag på flera bekanta som var på väg hem från Allstar eller på väg till Rex. Var därför hemma strax innan 23, drog från jobbet 21.45.. Ärligt talat så kändes det skönt att inte gå ut, ålderstecken?

Nu sitter jag och laddar för mitt kommande löppass: 2 km - 1,5 km - 1 km i stegrande fart, 2 km ska gå i 3,40-3,45 min/km tempo och 1,5 km lite snabbare och 1 km i 3,20-3,25 min/km tempo.

Jag missar UFC träningen ikväll, känns trist.. men pappa är snäll och ställer upp ist för mig. Bilderna har kommit upp på deras hemsida nu, jag ogillar det där med fotografering..



Resten av veckan har jag faktiskt inga större planer.. jobbar lördag och tävlar söndag.. ska försöka ha veckan  oplanerad så länge jag bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0