Sämsta bloggaren för tillfället..

Men blir lätt så när man är ledig ;)

Idag har jag och pappa flyttat lite saker till mitt förråd på Haga, sen har jag lunchat med mor och Sofia på TC och bara flängt runt på stan.. Vid 16 mötte jag upp Anna på Campus Arena för lite intervaller, 20 x 200 m stod på schemat, 10 st med 30 sek ståvils och 10 st med 200 m joggvila. Det var tufft men gick bra ändå, kul att springa med någon :)

Nu har jag ätit, hämtat tillbaka min Iphone högtalare och ska snart på kalas hos Moa som fyllt år!!

Annars då.. jo på fredag är det midsommarafton och då kommer både Marre och Patte :D Allt känns så himla underbart nu!! Om jag får för min chef fara 2 v till Portugal i höst med Springtime och 2 v till Thailand över jul och nyår så skulle allt vara perfekt... men osm sagt, ska smöra lite för henne i veckan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0