Svettigt

Gud vilken underbar dag det var igår!! Det är ju förfasen sommar nu, 22 grader i skuggan!!!!

Jag sprang 3 x 1000 m igår på 3,30 - 3,25 - 3,20, med 3 min vila.

Satt på Gammliavallen i 5h och såg fotboll, först MSK sen UFC, båda lagen vann, nu leder UFC serien :D

Åt middag hemma hos mamma och pappa, det blev grillat såklart;)

Drog hem.. var rastlös, tog en sen kvällspromenad med ett trevligt sällskap.


bild snodd från Sofia

Idag jobbar jag kväll, dvs börjar 13 och slutar 21.45.. jobbar så även imorrn och på torsdag..
Så den här veckan har jag inget socialt liv :P Men fredag är jag ledig och söndag.. lördag jobbar jag dag.

Nu laddar jag för DM 5000 m som är på söndag, det är en GP tävling dessutom.

Annars då.. jag har inte mkt att klaga på, allt går som jag vill helt enkelt!

Patte kommer till Umeå på midsommar, ska försöka lura ner brorsan också.. men vad gör alla på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0