Torsdag och snaart långhelg ;)

Godmorgon, sista arbetsdagen sen får jag 5 dagars ledigt!!

Igår efter alla träningar var jag rätt trött och slut så jag sket i klassfesten. Gjorde ist som min käre far sa åt mig att göra, unnade mig en påse godis och la mig i soffan, det var jag värd efter en fullspäckad dag!

Idag blire jobb på lymfom sidan... lär inte vara en lugn stund.. sen tänkte jag träna en snabbis själv och vid 17 har jag snabbhet med UFC. På kvällen blire film med trevligt sällskap!

Resten av veckan ser ut som följande..

Fredag: LEDIG + AW med Emmiz, Puma och Moie, gamla gänget:)
Lördag: Stenhård träning med pappa + se massa matcher + lagfest
Söndag: LEDIG
Måndag: LEDIG
Tisdag: LEDIG




småskitar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0