Återigen måndag..

Godmorgon, nu jäklar tror jg bannemig min mage börjar ge med sig.. gick oc lade mig halv 10 igår med illamående och ont i skallen och vaknade halv 8 pigg och kry. Hoppas detta håller i sig bara..

Igår var en skön dag om man bortser från magen som jäklades med mig. Efter träningspasset kände ag mig ett vrak, sov några timmar, såg 25 min av UFC, lade mig återigen i soffan, åt middag med efterrätt hemma, såg Solsidan sen for jag hem till mig och sov.

Jag som hade planerat hur mkt som helst igår, bla, Media Markt, Strömpilen, träffa Amalia, göra matlådor.. men icket.

Jaja idag är jag 100 % frisk, hoppas jag. Denna vecka är det fullt upp..

Måndag: 48 min i 4 min fart (om kroppen pallar) + Jobb
Tisdag: Jobb + Yo-Yo test med UFC + egen träning
Onsdag: LEDIG + Löpning med UFC
Torsdag: LEDIG
Fredag: träning + Jobb
Lördag: träning + Jobb
Söndag: Jobb + träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0