Besöksrekord!!

156 besökare.. det är helt sinnes, men kul :D

Jag ska alldeles strax borsta tänderna sen hoppa på cykeln och dra mot jobbet. Jobbar kväll idag, kväll imorrn och dag söndag, så där har ni min helg ;) Ni andra kan gå ut, festa, shoppa, va bakis och allmänt onyttiga ;) haha nej jag är inte bitter, är ledig 3 dar i rad sen..

Sprang ute i blåsten imorse, 15 km. Benen är ännu mer döda idag efter benstyrkan igår. Men det skulle ag inte ha gjort enligt min far, snabbhetsuthålllighets träningen med UFC i onsdags är som ett styrkepass i sig. Där fick jag lära mig nåt nytt.. och sota idag för min dumhet igår..

Det känns faktiskt lite kul att jobba, ikväll är jag ensam sjuksköterska :)

Ha en fin fredag, vi hörs ikväll lagom till Big Brother ;) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0