blogg.se ta er i röven

Fyfan vad segt det går att skriva ett jäkla inlägg.. ska det va så här? Nej då lämnar ja blogg.se och testar nåt annat.
Haha vilket hot..

Igår hade jag en trevlig kväll med först UFC träning och sen häng hos Sofia med massa gott :)

Idag har jag sprungit lugn distans och varit på löplabbet och grejjat med min GPS klocka, den krånglar.. :/

Nu blire jobb! Imorrn jobbar jag kväll och lördag dag, sen är jag ledig sön och börjar inte förrän kl 14 på måndag.

Trevligt! Hopp och lek!



Jag och faffe.. han ringde igår och ville prata lite, frågade hur det gick med UFC och att han skulle komma till Umeå snart för att se UFC spela men också för att handla nya kläder. Han säger att han har blivit lönnfet och kan inte ha på sig sina kläder som han hade för 20 år sedan, sen går det dåligt med träninge också,.. han har ont i knäet så kan därför inte springa, och skidor har det inte heller blivit.. haha han är så skön.. gubben fyller 80 år i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0