Det går bra nu

12 min i 3,30 fart (17,1 km/h på löpband) körde jag idag. Är inne på sista veckan av Kenya programmet nu. För ett år sedan klarade jag "bara" 8 min i den farten sen var jag död. Nu var jag inte död, men jag var trött, är mer psykiskt jobbigt på löpband dessutom.

Nu ska jag cykla iväg mot stan sen åka mot jobbet, börjar 13 idag.

På lördag är det sista Vintercuptävlingen, starten är kl 11, jag börjar jobba kl 13. Får se hur jag gör.. blir jävligt stressigt.

Nej hörrni! Solen skiner och det finns inget att klaga på :)

Hare!


Kommentarer
Postat av: Keron

Du får spring dubbelt så snabbt på lördag då ;)

2011-03-15 @ 17:25:30
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0