"Ditt feta flottiga arselhål.."

Dagen började helt OK men slutade ännu bättre..

Hyffsad dag på jobbet.. tills ms fet, ful och äcklig började jobba och skulle ta över efter mig. Jag hade gjort precis allt jag hunnit och kunnat inför allas hemgångar, men ändå ska kärringsatan hålla kvar mig och låta mig springa som en röv överallt och leta läkemedel och helvete bara för att hon inte orkar röra på sin fläskiga röv. Huvva. Tyvärr är jag för feg än för att kunna ryta ifrån.. Tur jag har andra fina jobbarkompisar som är på min sida och tycker att hon är väldigt speciell den där..... häxan.

Ilskan försvann så snart jag slutade och träffade hannah men också lilla Moie på IKSU, kärt återseende, vi har inte setts på länge! Hoppas vi ses ihelgen och gärna innan :D

Dagens träning blev 40 min distans + styrka ( inte mkt pga så jävla mkt folk på IKSU).

Lånade bilen av mor, stack och handlade, hämtade min mjölkskummare från Nespresso ;), for hem och åt, sen till Östra för att köra Yo-Yo test med Mariehems  herrlag. Det var kul, dom gjorde bra ifrån sig. Bättre resultat än vad jag väntat mig:) På torsdag kör jag test med mina Mariehems tjejer!

Nu ska Malin sova! Börjar 13 imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0