En tuff brud i lyxförpackning..

... där är jag inte riktigt än.. Men ska banne mig bli, jävlar ska börja stå på mig när folk (den där sura fisken på mitt jobb) försöker köra med mig. Jävla fisk, byt jobb och sluta vara otrevlig och köra med dina kollegor. Fyfan o-omtyckt är hon också.. itne så konstigt. Stressad, flottig, arg och fet.. 4 fel av 4 möjliga :P

Jag är nyduschad, nyäten och nytränad.. ska nu lämna bilen på mårdvägen sen lägga mig i soffan igen.

Körde distans idag utomhus i halkan och motvinden.. 13,5 km blev det + lite.. ytterst lite styrka och stretch. Laddar för UFC träningen imorgon som jag känner på mig kommer att bli rätt tuff.

Idag äre fettisdagen hörrni, jag har redan ätit en semla på jobbet, kanske blire en till ikväll ;) hoppas hoppas

Jag är bjuden på Tapas knytis hos Malin på lördag, det kan bli spännande.

På tal om tuff brud.. kolla in den här lilla bruden, Will Smiths 10 åriga dotter.. jag diggar låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0