Första mars tvåtusenelva

Shit vad tiden går snabbt! Redan mars, vad hände med januari och februari? Iof är det två skitmånader.. mars med, kan bara våren komma nu?

Igår hade jag en relativt lugn kväll på jobbet, skönt. Idag ska jag ha en sjuksköterske-student att ta hand om. Hoppas jag har tid för stackarn. Känns dock lite fel att jag som knappt jobbat en månad ska ha en student.. ;P jaja..

Om 2 mån ska jag typ inskolas på en annan avdelning, nämligen på gyn. Blir spännande och kul.

Idag står jobb på schemat fram till 16, sen träning på IKSU, hem till mårdis och sen köra YoYo-test med Mariehems herrar. Jag är inte ett dugg nervös inför det, varför? Eller varför skulle jag vara det egentligen? Förut var jag livrädd för att prata inför folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0