Fredag och denna jobbvecka är över!

Var ensam sjuksköterska på min avdelning ikväll.. nemas problemas var hur lungt som helst. Skönt med såna dagar ibland också.. Nu är jag ledig lördag och söndag :D weey

Mamma bjöd mig på golunch idag på TC, kalkonburgare med hembakt bröd och klyftpotatis. Min middag var lika snuskig som lunchen igår.. den där fisken ni vet.. fyfan.

Nu sitter jag i soffan med TV:n, datorn och lite musik på, har fikat och ska se klart big brother och sen sova.

Imorrn ska jag springa med Anna kl 9, sen med Mariehemsdamlag kl 10, kl 13 ska jag se UFC:s match med mr A och räkna maxlöpningar.. ;) Sen vet jag inte mkt mer än att på kvällen väntas det festligheter..

På söndag ska jag försöka göra så lite som möjligt, förutom att tvätta (har tvättid 07!?!#), reklamera min Iphone högtalare på MediaMarkt, skriva löpprogram för april-maj, göra matlådor och träna... haha bra det där gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0