Frisk som en nötkärna

.. måste jag vara nu..

Gårdagens försök till träning, 48 min i 4 fart misslyckades. Efter 30 min ballade magen ur och jag var tvungen att bryta. Idag tar vi nya tag.

Tydligen så blev jag smittad av en av mina isolerade Calici/Clostridie patienter som jag tagit hand om i 3v utan att ha insjuknat, men NU efter 3 v? Och dessutom hade jag inte jobbat med henne på torsdagen.. men tydligen kan det dröja upp till 2 dygn innan man börjar spy. Underbart, igår tog jag hand om henne igen, och idag med. Nu är jag less, tänker ihelvete inte insjukna igen.

Jobbar dag idag sen ska jag vara kl 17 på Gammlia och köra Yoyo test med UFC grabbarna. Jag är faktiskt inte alls orolig, tror dom är rätt bra konditionsmässigt just nu.


Ge mig sommar..

Kommentarer
Postat av: s

psst.. skrev till dig igår..

ska vi ses någe i evckan... jag har ju tenta imorn och ledig sen torsdag och imorn efter 11...

och du.. 2 april.. då är det inte lagfest för er. det betyder utgång! då skulle ju jag va hos marie en stund p åteg.. så va hos dig så kan jag bara smita dit :D hehe... hör av dig kompis

2011-03-22 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0