Fyfan vilken underbar känsla!

Ett jävla bra pass av UFC grabbarna ikväll, 20 x 400 m med 1 min vila (300 m i 75 % och 100 m i 90 %). Vi höll dom "lugna" varven på 42-45 sek varv och kom i mål på ca 80-85 sek. Många var helt död efteråt, det var bra. Ett tufft pass skulle det va också. Det är ett härligt gäng, alla peppar varann och ingen vill vika ner sig. Det är kul att se! Jag höll farten i 300 m sen fick grabbarna köra sitt 90 % sista 100 m, jag kände mig faktiskt rätt pigg. Ska testa dom med ett yo-yo test inom 2 veckor för att se vilka som ligger efter.

Bra dag på jobbet också, allt flöt på bara bra. Fick beröm av mina kollegor idag för att jag gjorde ett bra jobb.. t.o.m. av den där sura fisken! Sånt där växer man av.. vi borde bli bättre på att ge varann beröm och även feedback.

Nu har jag fikat mackor med keso, avokado, kallrökt lax och ägg.. det ni ;)

Imorgon börjar jag jobba kl 13. Fredag kl 06.45.. sen äre helg ;)

Nu BB!

Pappsen ring mig!!



Jag saknar detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0