Godermorgon

Usch vad vidrigt det är att stiga upp tidigt.. känns alltid som jag drömmer när klockan ringer..

Jaja.. ingen idé att klaga, så här kommer det att vara de kommande 42 åren. :P

Ska bara borsta tänderna sen ta BILEN mot jobbet;) Kommer att ha fullt upp idag, en hemgång, ett intag, en uppstart av cytbehandling, en epikris, 4 provtagningar, 19 dropp, 4 st med antibiotika.. jaa och allt dettta innan kl 10. dags att blrja trampa.. katjing

Efter jobbet ska jag träna.. sen bara dö i soffan tror jag.. orkar inge mer.

Roligt inlägg.. :P vet ni, igår fick jag mina smycken från JFR.. efter nästan 6 veckor.. leveransen var ju bara upptill 14 dagar sa dom. RÖvar, det lönar sig att hota ;) haha

Nej adjö.



vart är färgen nu egentligen? Nu ser man bara blek och sjuk ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0