Heeeyy guys

Now im tränar on my english.. fyförifan what i suck on that.

En av UFC spelarna frågade ikväll på FB om vad han ska köra för typ av "dagen innan match" träning imorgon.. och hur lätt är det att förklara på engelska.. "Okey you can run one of the löppass from the program i gave you or just köra some lätt styrka at the gym.." haha men seriöst, vad gjorde man på engelska lektionerna alla år?? skämmes Malin!

Jag har haft en bra kväll på jobbet, tyvärr så får jag in alldeles för unga patienter. Idag hade jag en stackare som var 1 år äldre bara.. :/ usch.

Imorgon jobbar jag också kväll, men innan det ska jag träna (den där stegen igen 2km-1,5-1-500m, fast med 1 grads lutning), förbi stan och göra några ärenden och handla.


Här var vi små.. och hannah försöker att vissla eller vad hon nu gör?! Haha..

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahahahahaha roligaste på länge!

2011-04-01 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0