Jag älskar onsdagar!!

Inte bara för att det kallas lill-lördag, då man kan (om man nu är ledig) unna sig något gott tlllsammans med vännerna... utan för att då kör jag löpning med UFC. Det är så kul !

Hela dagen laddar jag mentalt inför kvällens löpning med grabbarna, innan jag ska köra igång träningen känns det såklart alltid lite pirrigt men sen när vi väl kör igång så slöpper allt det där och allt bara flyter på och är hur kul som helst. Mycket beror på att det är ett riktigt bra gäng, det är fina grabbar, alla är seriösa och det känns som att dom respekterar mig, trots att jag är tjej och några år yngre än några. Jag har till och med blivit kallad coach ett antal ggr.. det ni ;)

Idag körde vi 20 x 300 m i olika farter med 1 min vila. Jag håller farten på 70 - 80 % loppen, när vi kör 90 % lopp är dom såklart lite snabbare.. Vi körde på i bra fart idag, alla hängde på.

På tisdag kör jag YoYo-test med dom, blir kul att se hur dom ligger till.

Imorgon går jag kort dag, 6.45-13.59 ;) kommer att jobba på Team E! Sen blire IKSU och på kvällen ska jag träffa A.

Fredag = LEDIG + tvätt + löpning med Mariehem
Lördag = Tävling + Jobb
Söndag = Jobb + Skriva klart program för Mariehem och UFC, äta middag hemma?


Liten "tussig" blondin..

Det känns som jag växer som person för varje dag, både på jobbet men också utanför. Jag är 22 år jobbar heltid som sjuksköterska, är fystränare för två lag, varav ett herrlag i div 1. När jag började inskolningen kändes allt kaos, nästan så att jag började tvivla på om jag skulle fixa det här, men nu flyter det på bra, jag ångrar inte en sekund av mitt yrkesval, jag har världens roligaste jobb och liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0