Måndag, ny vecka, nya utmaningar..

Godmorgon, fyfan vad jag var trött när kl ringde.. är fortfarande trött och seg.

Ska träffa Anna kl 09 på Nolia uppvärmd och klar för intervaller, blir 16 x 200 m i olika fart och olika vila.

Mamma är så söt, igår när jag hade varit hemma och ätit middag + semla, skickade hon med mig nybakt bröd (med blåbärsyoughurt), en hel form med tacopaj, matlådor med köttfärsslimpa och potatis, en låda med sallad och en med sås.. Jag behöver ju inte lära mig att laga mat?! ;)

Den här veckan består också av massa jobb, mån-fre,  träning + UFCs träning..

Mån: intervaller med Anna + jobb 13-22
Tis: Jobb 6.45-16 + egen träning
Ons: Jobb 6.45-16 + UFC träning
Tors: Egen träning + Jobb 13-22
Fre: Jobb 6.45-14
Lör: HELT LEDIG
Sön: HELT LEDIG

en rätt bra vecka kommer det här att bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0