Ny vecka, nya äventyr och nya utmaningar

Det gäller att tänka positivt på måndagar.. annars kan man lätt hamna i den där "måndagsångesten".

Idag har jag jobbat dag. Det har varit fullt upp men jäkligt kul, jag kommer mer och mer in i tempot.. nu är det nästan så att jag hinner bli lite rastlös :P

For sedan på IKSU, sprang 15 km ute och stretchade/körde lite styrka. Jag träffade sedan Stuart och Örjan som var på IKSU och drack kaffe och åt choklad medans grabbarna tränade :P ska köra ett yo-yo test med UFC nästa vecka!

Nu ska jag strax möta upp Sofia för att fika på Café göteborg, krossad kladdkaka blire nog ;) gött

Veckans schema:

Mån: Jobb, träning, fika med Sofia
Tis: Träning (12 min i 3,30 fart) + jobb
Ons: Jobb + Löpning med UFC
Tors: Jobb + träna + hänga med A
Fre: LEDIG + löpning med Mariehem?
Lör: Träna/tävla? + Jobb
Sön: Jobb + träna




haha jäkla spöken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0