Onsdag 8e mars

Om 20 dagar får jag mitt 3-3 schema, dvs jobbar mindre än nu men får lika lön.. sådärja. Är fortfarande sådär vidrigt trött nu på morgonen, somnade 22.30 igår och sov som en klubbad säl hela natten. Imorgon får jag sova ut, yes.

Slutar 15.45 idag och sen blire hem och ladda inför löpningen med UFC, 20 x 400 m ska vi köra. Det blir min andra träning jag har med dom.. är faktiskt inte ett dugg nervös, det känns bara kul, för det här är nånting jag vet att jag kan. Tillskillnad från att redovisa om typ socialdemokraternas partimedlemmar som jag inte har en susning om.. :P rutten jämförelse, men ni fattar.


Kommentarer
Postat av: LG

Min lilla sötnos. Du är bra ! Kram Pappa

P.S Sa...nva d jag tränar här nere i Portugal.

2011-03-09 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0