Onsdag och ledig

jajjemen visst är det skönt att vara ledig en dag mitt i veckan..
Vaknade tidigt imorse och åt frukost i lugn och ro, tog sedan en lugn jogg i solen som faktiskt lyste då, hem igen duschade, grejjade med Iphonen och drog sen till Balder och åt lunchbuffe med kära mamma :) göttt!
Sen har jag skrivit ut träningsprogram till UFC, mamma har öppnat ett nytt sparkonto åt mig som jag ska döpa till RÖR EJ :P haha.. måste börja spara lite nu.. Har också lämnar in lite kvitton och grejjer för mitt träningsbidrag.
Nu sitter jag hemma på mårdvägen och dolar.. sagt hej till katten och ska snart röra mig hemåt igen för att laga lite matlådor. Köttfärssås, bacon och ägg ska jag göra nåt spännande av.. ;) en talangfull kock som jag är, går det att misslyckas?
Annars gör jag inte mkt annat än laddar för löpningen ikväll med UFC grabbarna, 24 x 200 m med 1 min vila blir det + core styrka efter det.
Jag är ledsen men EGO Malin är igång igen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0