Rastlös, ledig, sjuk, uttråkad, jag behöver hjälp? :P

Vad jobbigt det är att vara ledig när ingen annan är det, vad fan ska man göra?

Idag har jag tränat, städat, hängt på stan, solat och läst på balkongen, sett tv, lyssnat på musik, duschat.. och nu då?
Haha hjälp, känner mig typ sjuk när jag inte gör någonting. Det är kanske det här jag ska lära mig, att inte göra ett piss utan bara va.. men det är ju så förbannat svårt.

Nej snart ska jag springa till mårdvägen för att hämta bilen.. för den kan ju va bra att ha om man vill ta sig in till stan som är ca 500 m eller handla på Maxi, när jag köper så mkt som en tidning och en godispåse.. haha

Ikväll får jag träffa mina fina vänner :) Blir scones hos Hannah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0