Saturday mars 12 th

Godmorning people.. i have to bli bättre on my english.. cuz i suck. En kille i UFC som inte kan svenska frågade mig:
- " Coach, what are we doing today?".. och mitt svar, eh yes, we´re going to run twenty 400 m ... lopp... haha rutten.

Idag blire en jävla bra dag, solen strålar ute och jag ska snart jogga mot IKSU och köra ett backpass 20 x 20 sek.
Är lite nervös för nästa "Kenya-löppass", det är nämligen 12 min i 3.30 fart, det är 10.30 på 3 km + 1,5 min till..
Sen är jag inne på Kenya-vecka nr 1 igen, 48 min i 4 min fart, det innebär att milen under 40 gör jag i sömnen numera ;) nej ska sluta kaxa mig nu.. men det är kul att se att träningen ger reultat.

Igår blev det fredagsmys hos Sofia, med Moa, Amalia, Hannah, Emily, en hel del godis och popcorn och Big Brother såklart.

Idag har jag min lediga dag, vilket innebär att jag gör vad jag vill när jag ivll.. inga tider att passa! Yes!
Kanske hakar på mamma till min kusin, får se. Ikväll far jag och Amalia till en annan tjej som heter Malin och äter Tapas :) sen får vi se vad som händer.

Imorrn kommer äntligen pappsen hem! Då blire söndagsmiddag med familia och Solsidan!


Jag längtar redan till nästa resa vi gör tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Keron

Kan du inte berätta mer om Kenyanska programmet som du kör? vad innebär det egentligen?

2011-03-12 @ 10:48:56
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0