Shululu

Alltså Big Brother.. man blir ju mörkrädd.. haha

Då var det nästan klart, Mariehem kan komma att spela i div 1 den här säsongen om föreningen ekonomi tillåter, vi får veta imorgon.

Keron.blogg.se har gett mig en award, som innebär att jag ska berätta 8 saker om mig själv och sedan skicka vidare den här awarden till 8 andra bloggare (vilka det nu blir :P)

- Jag kan vara ganska impulsiv, när jag väl har bestämt mig får något så gör jag det. Exempelvis bli brunett, tatuera mig, prova träna fast jag är sjuk osvosv..

- Jag är också väldigt tjurig, jag ger mig inte så lätt. Det är också svårt att bestämma över mig, mamma och pappa har fått kämpa ibland..

- Jag har enda sen jag varit ca 4 år varit intresserad av mode. Älskar kläder, skor och SMYCKEN. Lite fåfäng är jag också, gillar att klä upp mig och göra mig snygg;)

- Jag har ett ruttet ordförråd, svär i varannan mening och använder ibland ord som inte ens finns.

- Många tror att jag aldrig kan bli arg (ex min farfar), men det kan jag visst, mina närmaste vet. Jag visar det bara ite utåt så ofta utan rabblar massa svordomar för mig själv eller skäller på katten eller mamma och pappa som råkar vara i närhete.

- Jag är oerhört känslig och kittlig på halsen, skulle någon försöka ta ett stryptag på mig skulle jag nästan börja skratta för att det kittlas så mkt (?)

- Jag är en mästare på att leta fel på killar. Om killen ser bra ut, men spänner sig, tycks vara cool och snygg går han genast bort. Eller om han hyffsat söt men är lönnfet, inte kan ett skit om sport, luktar illa ur käften och inte har humor går han också bort. 

- Mina planer för dom närmsta 5 åren är att flytta till Stockholm, vidareutbilda mig, kanske jobba på någon mottagning (som typ Sports Medicine), bli en bättre löpare, bli en bättre fystränare, barn? Ne.. det får bli vid 30 kanske..

- En sista sak om mig.. jag gillar att PLANERA, det är kul, men i lagom mängd. Tar en vecka i taget ;)



Då skickar jag vidare denna award till S0fias.webblogg.se, catfight.shapemeup.se, pappa?, och alla ni andra som vill skriva detta :)

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: s

hah jaså... utmanad.. :P fattar bara inte hur jag ska göra?! vad är frågorna liksom :P

2011-03-29 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0