Sommartid!!

Glöm inte att ställa fram klockan en timme.. det innebär att jag börjar en timme tidigare imorrn.. apröv.

Jag har haft en nästan för lugn kväll på jobbet idag.. faktiskt rätt skönt. Jag har roliga kollegor så vi har mest suttit och snackat skit, fikat massa, druckit 19 koppar kaffe och bara haft det trevligt.

Imorrn ska jag hoppa in på Team E, dom hade visst kris på den sidan.. jag ska troligtvis bara ha hand om en patient, men hon ska andas i CPAP var 20:e min i 6 min och kontroller ska tas rätt ofta så jag kommer inte att vara sysslolös iaf.

Annars hoppas jag på en rolig dag även imorrn, blir träning efter jobbet sen hem och äta hos mor och far.

Jag körde förresten 48 min i 4 fart idag på löpbandet utan problem.. Terräng SM närmar sig och jag måste verkligen hinna köra riktigt bra pass innan så jag känner mig i hyffsad form när ajg väl ställer upp.

Nej klockan är väl nu halv 11 men enligt sommartid halv 12, dvs jobb om 7 h igen.

Natti


Här var vi små, jag studerade fortfarande, spelade fotboll, bodde hemma och var liten och försikig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0