Söndag och 3 dagars ledighet från och med nu!!!

Ännu en jobbdag försvann fort som attan.. var segt att stiga upp imorse. Jag ställde om min Iphone innan jag gick och la mig och tydligen hade den ställt om sig själv också.. så kl 04 imorse klev jag upp och åt frukost, kl 05 var jag på väg mot jobbet.. innan jag kom på mig själv. Förbannat, låg en stund i sängen och läste tidningen tills det var dags att knata iväg mot jobbet.

Hade en patient idag som skulle CPAP andas 8 min varje halvtimme för att hålla en saturation över 90, trots 15 liter syrgas.. men det var kämpigt. Hon vägrade bli flyttad till IVA, usch vad hemskt och jobbigt att inte få i sig nog med syre. Huvva.

Efter jobbet ble de distans 16 km och lätt styrka på IKSU. Sen hem till mårdvägen för söndagsmiddag och efterrätt. Nu ser vi Mästarnas mästare (hejja Hanna och Evy). Ska strax ta bilen hem och ladda inför BB ;) haha

Imorgon är jag ledig, på tisdag är jag ledig, på onsdag är jag ledig.. Ni då? ;)



Big bro i Thai.. behöver jag säga att jag saknar detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0