Spysjukan dag 2

Godmorgon!

Usch vilken dag jag hade igår, vaknade halv 3 på natten av att jag mådde illa, ignorerade det och försökte somna om.. drömde ockcså att jag kopplade bort droppet jag hade på mig och tog bort sondmaten?! haha.. stört.

Men det gick inte att ignorera var bara upp och spy/skita ner hela toalettstolen + badrumsmattan.. fyfan.. och sådär höll det på tills kl 14.30 på dagen.. sov sedan hela eftermiddagen /kvällen och vaknade halv 9 imorse av att mamma ringde.

Utmattad, hungrig, tom, och skakig klev jag upp för att äta frukost, youghurt musli och macka fick jag faktiskt i mig.. det gick bra. Gick ner med all tvätt till tvättstugan och körde igång 2 maskiner, duschade, städade toaletten och skulle sedan göra lite mer mat.. men då vred sig magen och det var bara att springa till den nyss rengjorda toaletten igen och skita ner den.. usch, jag var visst lite väl duktig imorse. Nu sitter jag och knaprar på några rån med smör, inget annat lockar i matväg. Kaviar och ägg försökte jag nyss med men det var ingen höjdare..

Hatar att vara sjuk.. hjärnan vill så mkt men kroppen säger emot, hade faktiskt planer på att ta mig mot stan, men kroppen orkar inte, benen r skakiga och magen alltför ostabil..

Ikväll får jag träffa mor och far som ska bjuda mig på middag, vart vi ska äta vet jag inte än.. får bli nånstans där dom har snäll mat för magen ;P


Den här bilden var från i torsdags... nu ser jag för risig ut :P


Kommentarer
Postat av: Anjizz

Tjenare! Skickade sms till dig förr från mammas mobbe :) Hoppas du kan svara på det :) kramkram

2011-03-19 @ 15:07:49
URL: http://anjacollen.blogg.se/
Postat av: Cat

Men usch o fy!

Jag hade nog en lindrigare variant. Slapp diaréen. ;-)

2011-03-19 @ 17:48:41
URL: http://catfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0