Sunday morning

Godmorgon, har suttit uppe sedan halv 10 framför tvn och käkat frukost. Är lite trött i ögonen men annars pigg och alert.. nästan. Ska snart ut i fina vädret på en löptur.

Gårdagen var trevlig, först Tapas hos Malin med ett gäng tjejer. De flesta gick i Malins klass (dietister), några var löpare och sen var det annat folk + vi :) Massa smårätter och det var verkligen skitgott. Jag och Amalia hade med oss Tortillas som man skulle fylla med ost, skinka, salsa och in i ugnen, det blev en riktig hit.

Vi pallrade sen vidare och slutade på Allstar där vi träffade Kalle och hade en riktigt trevlig kväll. Blev lugnt för både mig och Amalia, efter 01 var vi ganska nöjda och drog hemåt.

Jag vet att många tycker att vi är ute ofta och folk ställer ofta frågan.. "Hur orkar ni"? Jaa varför skulle vi inte orka, det är inte så att vi dricker oss fulla varje gång, det händer i princip aldrig. Vi är ute, träffar folk och DANSAR oss svettiga i stort sett hela kvällen. Det är mer som en social grej, man träffar folk, umgås osv. Så jag kan inte se det som en ohälsosam grej? Det som kanske är mindre bra är väl att man är uppe sent och förlorar några timmars sömn men det är bara det. Vi är för fan 22 år och inte 42 år, vi njuter av livet, måste passa på medans man kan ;)


Hhahaha något lättroade.. ;)






Kommentarer
Postat av: S

ÅH så sant! bäst är vi och roligt har vi jämt! så ska det va! längtar till nästa gång. saknade er igår!

hopas du har en bra dag.. snart nmåste jag ringa dig. tusen år sen vi hörs3ed ju :P

2011-03-13 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0