Underbar och solig (blåsig) dag!

Var tänkt att jag och Anna skulle köra intervaller inne i Nolia vid 9 tiden men den planen sprack när ett gäng cyklister hade ockuperat stället.. så jag sprang själv längs strandpromenaden ist. 15 x 1 min i 80 %, sen joggade jag ner till Nolia och sprang med damlaget, 20 x 400 m (300 i 75 % 100 m i 90 %). Det gick bra, det var många intervaller men alla grejjade det. Mina ben är dock lite möra nu..

Såg sedan en halvlek av UFCs match, räknade maxlöpningar så gott det gick. Var ju tvungen att vara lite social också.. ;) Sen blev det så satans kallt så vi frös arslena av oss. Stack mot stan och sen hem.



Snart kan jag ligga sådär igen, fast i turkland.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0