Världens bästa torsdag!

Dagen började på bästa sätt, med lyxfrukost på Coffeehouse med min Sofia :) Väl där träffade vi på våra gamla lagkamrater Anna och Garde, kul ! Anna med sin fina bebismage, det är så fint med gravida magar.

Efter frukosten blev det en shoppingtur på stan, inte bara för mig den här gången utan även Sofia köpte lite;)

Sen drog jag hem, la mig i soffan några timmar och vid 4 tiden drog jag mot IKSU för lite styrka. Jäklar vad benen känns från igår.. hade tänkt köra 48 min imorrn innan jobbet, men får se om jag gör det på lördag ist..

Ikväll har jag äntligen fått träffa mitt underbara lag Mariehem, dom har idag fått frågan om att ta klivet upp i div 1 för att ett lag har dragit sig ur. Det är världens chans!! Jag hoppas verklgien att dom tar chansen! Dom har till på tisdag att bestämma sig.. Dock behövs fysiken förbättras en hel del.. men lite hinner vi fixa innan maj. Sen krävs det mkt hos dom själva också.. ska göra ett löpprogram som dom får köra själv, där dom själv väljer löppass utifrån vad dom behöver.

Vi drar till Turkiet om mindre än en månad och det innebär att det är ca 3 veckor kvar till Terräng SM.. sinnes..

Nej nu har jag snart tryckt i mig hela godispåsen som jag hade tänkt dela med Sofia.. dags att lägga ifrån mig den och krypa ner under filten igen och se klart Big Brother, som förövrigt börjar spåra ur totalt.. haha

Aja slut babblat, det jag ville säga är iaf att jag har haft en jävla bra dag, som innehållit både vardagslyx, underbart umgänge, bra träning, vila, god mat och som slutade återigen med underbart umgänge med världens bästa lag och Amalia:)

Imorrn börjar jag jobba kl 13...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0