17 maj - grattis Norge!

Tjoo..

Vilken underbar start på dagen det är att köra intervaller på bana med trevliga tjejer :) Vi körde 15 x 200 m idag med 45 sek vila. Jag sprang 10 st 200 m lopp på 35 sek och sista 5 på 38 sek.. så man inte tröttar ut benen till blodomloppet på torsdag :)

Igår var det första dagen utan inskolning på gynavdelningen. Det gick bra, men det var fullrulle redan från början, men lugnade ner sig lite mot slutet av kvällen. Jag kommer att trivas där tror jag. Efter jobbet blev det raka vägen hem till Mr. X för att se lite Big brother och umgås lite :) det var trevligt.

Idag är jag lite seg i huvudet och kroppen, skulle gärna vilja vara ledig idag men icket, börjar jobba kl 13..

Resten av veckan ser ut som följande:

Tis: Jobb till 22
Ons: Jobb till 16 - packa till Sthlm - se UIK vs Mariehem
Tors: Jobb till 16 - Träna UFC kl 17 - Blodomloppet kl 19 - Nattbussen till sthlm 20.40
Fre - Sön: STOCKHOLM!!!





Snaaaart ses vi!!! Innan jul såg jag er senast! shit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0