4 dagars jobb - 1 dag ledigt - 4 dagar jobb

Yesbox, igår jobbade jag hela dagen och efter jobbet svängde jag förbi Sofia och såg lite schlager (eller såg ich såg.. lyssnade :P). Det var trevligt. Det var kul att jobba också, var på ännu en ny avdelning och jobbade med mina favoritkollegor.. vi planerar en afterwork på norrlandsoperan den 27 maj och ev se Veronica Maggio på Corona den 28 maj.

Idag har jag varit ledig från jobb, nästa vecka jobabr jag mån - tors sen direkt efter Blodomloppet hoppar jag på nattbussen mot Sthlm för att hälsa på brorsan och Yury:)

Vi (IFK Umeå) vann Majstafetten idag förresten, x2 dessutom. Herrlaget vann och vårat damlag!! Jag sprang första sträckan 5 km på ca 18.40.. godkänt men inte mkt mer.. hade tunga ben, usch.

Ikväll äre hockey som gäller.. eller ja jag ska försöka titta, är inte så insatt men man är väl tvungen att se lite iaf ;) Vi ska se hemma hos Linnea :)

Pappa och mamma är i Sthlm nu och kollar på boende samt hälsar på brorsan. Jag kan inte riktigt fatta att dom ska flytta härifrån, skönt att mamma blir här ett år till iaf. Men vad är Umeå utan pappa?


Jag längatr tills bansäsongen drar igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0