Blodsmak i munnen..

Usch och fy vilket löppass, pappa och jag körde backintervaller i kallkällabacken i Gammliaspåret (heter den så?)..
Vi började med en lång lugn backe där vi startade vid ÖK och körde hela vägen upp, sen 10 x 30 sek ganska hårt och efter det 1 x 500 m i hög fart. Så idag fick jag verkligen känna på hur det ska kännas när man tar i.. Gubben körde också på bra, bättre än vad jag trodde.

Vaknade inatt av att jag hade ont i halsen, men imorse när jag vaknade vid 09 var det borta.. hade bara massa snor i näsan.. vägrar bli förkyld nu.

Idag ska jag iväg och kolla på en tävling på Campus Arena, sen förbi stan och efter det ev se finalen i yran.. och ikväll jaa då smäller det ;) trevligttrevligt.


hihi där är min stenhårda farfar, laddad för tävling, med långbyxor och långärmat mitt i sommaren.. Långbyxor hade han för att benen var alldeles för bleka och långärmat hade han för att armarna är för smala.. haha jag älskar han!

Kommentarer
Postat av: Maja b

haha! Jag förstår var LG fått sin fåfänga ifrån ;) rätta takter!

Kul att det går så bra för dig med träningen å allt. Kör hårt :D

2011-06-08 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0