Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort..



Kroppen känns pigg sedan igår, jag är sämst på att ta ut mig. Pappa säger åt mig att sluta se glad och oberörd ut när jag springer.. haha. Måste skärpa mig. Men det kommer det kommer.. Jag älskar löpningen mer än allt annat just nu.

Ihelgen är det visst 800m och 1500  m på bana.. dvs inget för mig, ist ska jag köra backintervaller med pappa.. det blir kul. Var längesen vi sprang tillsammans, när jag var liten vare det roligaste jag visste (jag visste inte bättre då :P).

Veronica Maggios skiva blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den.

Jag längtar som satan till helgen!!

Fredag: Klippning - se brännboll - träna - AW på Norrlandsoperan med jobbet
Lördag: Backintervaller med pappsen - se brännboll - Partajj
Söndag: Oplanerad och förblir så

Ikväll får jag träffa UFC grabbarna! Snabbhet med mkt hopp står på schemat..


Förresten vilka är ni? 150 unika besökare just nu.. shit

Kommentarer
Postat av: Keron

Veronica Maggio på Corona på fredag. Det vet du va? :)

2011-05-25 @ 07:03:33
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0