Fredaaaaaaaaag och snart helg ;)

Godmorgon!

Tog mig en lång (för att vara mig) sovmorgon imorse till 08.30, jäkla skönt. Nu har jag tryckt i mig 2 mackor, banan, grape och kaffe och ska snart lämna bilen på pappas jobb och jogga till gammlia för att hämta min cykel. Dagens lilla träning för mig. Måste vara pigg till imorrn då jag springer Vännäs kvartsmara, dvs 10 548 m, jag har aldrig sprungit så långt på en tävling nångång..

Jag börjar jobba kl 13 idag och innan dess ska jag försöka få lite gjort.. så dags att röra på sig kanske.



Snart har jag todo la familia in Estockholmo.. förutom jag då.. hur ska det gå? Någon vänlig själ som vill hoppa in och vara min mamam och pappa i Umeå som jag kan avreagera mig på, sno lite mat av och låna bilen då och då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0