Här har ni mina ben just nu.. Sitter nu på...

img_3732 (MMS)

Här har ni mina ben just nu.. Sitter nu på Bromma flygplats, äter lunch och väntar på att gå ombord. Vilken rolig helg det har varit! Bara umgåtts med brorsan och hans kompisar. Igår var det jag Marre och 7 av hans kompisar (bara Umeå folk) som grillade hos Micke, förfestade och sen drog vi till café opera igen! Jag och massa grabbar, alltid trevligt. Jag har under den här helgen fått veta och lära mig hur killar tänker och är mot tjejer. Haha, förhållanden är tydligen helt ute. Det känns skönt, då kan jag med gott samvete vara singel ett tag till;) Nej nu tar jag farväl till Sthlm för den här gången, vi ses mer i sommar! Nu åker jag hem till mina stjärnor S & A och pappa och mamma förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0