"Jag ska gömma extranyckeln så du aldrig mer kan komma in hit.."

jajjemen det fick jag höra idag av min käre far....  när jag efter en stressig och tung dag på jobbet, sprungit 13,5 km, kom hem till mina föräldrar utsvulten, trött och stressad med 30 min på mig att äta och förbereda mig för UFC träningen.. med förrhoppningar om att det skule finnas kvar lite mat åt stackars mig.. öppnade kylen och den var tom, mamma var på nån middag med jobbet men pappa var hemma.. Hade ingen tid eller lust att stå och laga någonting så tog en skvätt youghurt som fanns kvar i kylen och lite musli..

Men det skulle jag tydligen inte ha gjort, för vad skulle nu pappa äta till frukost på morgonen ..

"Du kommer hit och äter oss ur huset, har du flyttat hemifrån än? Far och köp mer youghurt nu så jag har till imorrn din snåla fisk. Annars ska jag gömma extranyckeln så du aldrig mer kan komma in hit"

Haha, vilket hot.

Icket att jag gjorde det.. jag hoppade på cykeln och skyndade mig iväg..

Träningarna med lagen (UFC & MSK) gick bara bra, det är skitkul att träffa dom!

Ännu en bild från igår, Thomas är bra på att fota.

Kommentarer
Postat av: LG

Jag fick svälta imorse tack vare dig min dotter. Men du är bra ändå. Kram Pappa

2011-05-26 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0