Ledig dag

Så var snart denna dagen över..

Dagen började bra med intervaller på Campus Arena med Cornelia och Anna, lunch på TC med mamma och en vandring på stan.. hittade faktiskt ingenting!! Bra Malin!

Efter att ha vandrat på stan och fördrivit lite tid blev jag less och drog till Sofia :) Hängde där fram tills UFC träningen, hon var duktig och pluggade på och jag satt mest och filosoferade, snyltade lite kaffe och pratade om helgen :P ..

Nu har jag nyss ätit och funderar på att svänga förbi Mariehems träning bara för att säga hej till laget.. är så sjukt rastlös.. skittrist att vara ledig.

Jag har funderat och tänkt på vad jag vill göra med allt.. och det är en hel del.. har jävlgit höga krav på mig själv..  vill bli lika bra fystränare som pappa, bli en grym sjuksköterska som kan allt (nu googlar jag typ..;P), bli bäst på att springa.. sen skulle jag vilja vidareutbilda mig också.. men vet inte inom vilket område.. 

Känner mig just nu rätt okunnig inom allt.. jag vill kunna allt nu! Har alltid varit sån, allt ska ske NU på engång!! Lär mig!

Nej nu sticker jag, tar bilen och hälsar på laget.. jo så får det bli. Kan inte sitta på röven en minut till. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0