Lill-lördag fast på en måndag

Igår efter 15 km distans löpning, fysträning med Mariehems damer fick jag fin besök av Sofia :) Vi festade loss på Magnus glass och lite godis framför Big Brother och planerade helgen .. satt mest och funderade ut vad vi ska ha för outfit ;) haha..

Idag jobbar jag dag och efter jobbet blir det intervall träning sen vettefan? Imorrn och på torsdag är jag ledig, skönt.

Jag drömde en jäkla mardröm inatt, brukar aldrig hända.. jag drömde att jag var förföljd och att det var nån som försökte ta sig in i min lägenhet, kändes som jag var iakttagen från balkongen.. vaknade 01.33 av att hjärtat slog så jäkla snabbt och hårt och jag var typ blöt av svett? Lät också massa konstiga ljud från grannen.. fyfan.



Jag och Amalia i turkarnas land

Kommentarer
Postat av: s

"magnus glass" hhahaha :D

vad är det för fel på mitt put på bilden :P haha ser ju helt förtvivlad ut! snart helg ;)

2011-05-05 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0