Nu jävlar ska det bli slut på slarvandet.....

img_9471 (MMS)

Nu jävlar ska det bli slut på slarvandet.. Är sämst på att äta mellanmål innan träning samt få i mig nåt efter träningen. Blir oftast en lunch vid 12 sen hinner jag inte ta någon fikarast innan jag slutar och då åker jag direkt och tränar. Ibland går det hyffsat ändå men oftast känner jag mig helt tom då jag inte hunnit äta tillräckligt till lunch. Det här går ju snabbt att blanda iordning och är lätt att ta med sig;) ett tips från brorsan.. Återkommer med rapport senare om hur det går;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade det?

2011-06-01 @ 00:00:57
Postat av: Anonym

Var det gott?vart köpte du det och till vilket pris?? :D:

2011-06-01 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0