Ny vecka, nya trevligheter

Efter en intensiv men förbannat bra helg så är jag laddad för en ny trevlig vecka.

Idag och imorgon är jag ledig, ganska så skönt, speciellt när det är så underbart väder ute!

Ska strax mot gammliaskogen och köra fartlek, sen har jag inte så mkt mer planer.. eller jo ska sola och ge ett program till en UFC spelare.

Igår sprang jag 15 km i 4.20-4.30 fart.. det kändes lätt. Pappa ville slå ihjäl mig när han hörde det.. " men då kan du inte ha tagit ut dig på tävlingen igår.." Nej, jag vet, jag måste bli bättre på att plåga mig.

Mariehems damer förlorade seriepremiären igår.. inte bra.

Iveckan ska jag köra backträning med både UFC och Mariehem



Iveckan får jag förhoppningsvis veta om lägenheten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0