Seegt internet

Jäkla jäkel vad det ska ta tid att publicera ett förbannat inlägg..

Det här är andra gången jag sitter på arslet idag, första gången var imorse vid fukosten..

Har börjat min inskolning på gynavdelningen idag, Team A, det är kul men det är stressigt och mkt man ska hålla koll på.. Får "hela" 3 dagars inskolning.. :P

Efter jobbet var det raka spåret mot ICA för att handla lite mat, hem byta om och sen mot Gammlia kl 17 för att springa med UFC, vi körde lite backintervaller och lite bålstyrka på det. Efter träningen var det bara att lämna av grabbarna och sen kuta genom skogen för att hämta upp Mariehems damer och köra samma sak med dom. Jag sprang visserligen inte intervallerna med nåt av lagen men jag sprang däremellan. Såg lite av UIKs match gjorde jag också, dom var helt överlägsna.. Fick träffa farfar också :)

Imorgon består dagen av jobb till 16, intervaller med Cornelia på Campus Arena och senare på kvällen ska jag kanske på dejt.. nr 3 eller 2 beroende på hur man ser det.



Jag är sämst.. bokade flyg till sthlm nästa torsdag för att jag trodde att blodomloppet var på onsdagen, men självklart så är det på torsdagen kl 19 och mitt flyg går kl 19.40.. och alla flygbiljetter som går senare på kvällen eller tidigare på morgonen är slutsålda. Så nu åker jag nattbuss ner ist, åker 20.40 och är framme 05.45. 344 kr fattigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0