Veronica Maggios nya skiva... jag är besatt

Rabblar snart alla hennes låttexter utantill :P

Nu har jag suttit ute på baksidan i ca 40 min.. ska snart mot IKSU för att köra lite "styrka".. dvs stretcha och titta på folk.. :P haha.

Körde imorse fartlek i SM spåret på gammlia, kändes bra. Sen har jag varit en sväng på stan, försökt på knackig engelska översätta ett snabbhetsprogram :P men det gick faktikst.

Min kära vän Amalia är rolig.. vi ska nämligen få en spelare från USA som ska spela med oss i sommar och Amalia är lite orolig för hur det ska gå att snacka engelska.. så igår satt hon och rabblade/pratade massa låttexter som hon tnkt använda sig av i nödfall.. bla Tonight im fucking you, the time.. osv.. hahahahaha jag dog.

fräknig tjej..


Kommentarer
Postat av: Kalle

Hahah... Amme är bäst!!!

2011-05-10 @ 21:23:18
Postat av: Kalle

Hahaha... Amme är bäst!!!

2011-05-10 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0