Vilken helg!!

Började med en lugn och trevlig fredag som jag tillbringade med mina kära.. godis från GH och Big Brother maraton. Lördagen var inte lika lugn, testlopp, shopping på stan och på kvällen förförfest hos Britta med gomiddag och grejjer, förfest hos Emily och tillslut utgång på Alle.. fyfan vad kul det var.  Jag tror inte att vi satt ner en endaste gång, vi äger dansgolvet.. haha

Idag vaknade jag upp efter endast 4 h sömn..( pga massa knasiga sms från otippade personer...), var pigg och kry, åt frukost och stack sen ut och sprang 15 km med lätta ben, låg på 4.30-4.40 fart i snitt.. underbart. Kl 13 började jag jobba och nu är jag nyss hemkommen.. eller njae för 40 min sen,

Men dagen på jobbet har inte varit så rolig, ett dödsfall och en som kollapsade..  tur man inte är ensam såna gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0