Lördag och snart "helg"

Godmorgon!

Klockan är lite över 06 på en lördagmorgon och jag min stackare har redan varit uppe i en timme.. Jobbar nämligen idag 6.45-16, men imorrn är jag ledig igen. Det är rätt slitet att jobba 3 dagturer på raken..

Ska efter jobbet köra intervaller, sen järnet hem för att äta middag med mamma, pappa, farfar och faster Åsa och Peder:) Blir trevligt, sen direkt hem för att svida om och snygga till mig lite för kvällens bravader ;)

Jägarna 2 som vi såg igår tycker jag var riktigt grym.. Jag brukar ha svårt för såna filmer men nu satt jag faktiskt klistrad och var på spänn hela filmen:) bra betyg för att vara mig ;P

Lite bilder från Salomon.. såg en video också.. där jag går (?) sista biten av en liten backe.. sprang för snabbt i början så hade sjuk syra i benen..


Över 300 anmälda.. jämfört med 90 förra året..


Sista biten uppför bräntis innan man vek ner mot målet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0