Malin skaffa dig ett liv



Idag har jag jobbat på mitt underbara jobb, tränat..

Sprang efter jobbet 5 km av Umemilsbanan i lite snabbare tempo.. kändes väl sådär.. inte så jättebra, kroppen kändes seg och tung och jobbigt var det i benen.. men förhoppningsvis hinner det släppa till på söndag. Efter löpningen svängde jag förbi Step in24.. för att kolla in det nya gymmet och även en annan trevlig person.. ;) haha. Modigt av mig!

Annars så har jag bara legat här i soffan med datorn i knät, tvn på högsta volym, spotify på och roat mig själv :) skönt liv.

NU är jag ledig i TRE hela dagar  :D

Kommentarer
Postat av: sthlm addict

HEj!



Jag är också sockerberoende. Vilken fin blogg du har!



Allt gott!

2011-12-14 @ 15:28:32
URL: http://sthlmaddict.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0