Måndag och ny vecka!


Som sagt det här blir en "lugn" vecka för Malin Malorskan..

Måndag: Jobbar kväll
Tisdag: lätt träning + jobba kväll
Onsdag: Jobbar dag + träna UFC och Mariehem + träna själv
Torsdag: Jobbar dag + löpning (snabbdistans)
Fredag: Lunch med mamma + Klippa och slinga håret + lätt träning
Lördag: lätt jogg + bara slappa (ingen utgång)
Söndag: UMEMILEN (Malin Skoog slår pers på milen, under 38 min!!)

Älskar mitt jobb, trivs som fisken på onken.. min chef sa idag att det ser lovande ut med jobb för mig efter nyår :) kung!

Har även kollat lite kurser för våren.. men det finns inga spännande på studera.nu.. vill läsa nåt inom skador/träning/kost.. nåt åt det hållet men det fanns inget som riktigt passade in på det jag söker.. kommer att läsa på distans och jobba medans. Allt går om man vill!




skön låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0