Morgonstund har i guld i mun..

Godmorgon!

Idag har jag en fullspäckad dag framför mig.. Har laddat upp med rejäl frukost, mitt nybakta bröd, youghurt med bär och hemmagjord musli, banan och självklart kaffe. Nu borde jag hålla mig glad och lycklig fram till förmiddagsfikat iallafall:)

Jobbar dag idag, 6.45-16.. men kl 13 ska jag iväg för att spela in en liten reklamsnutt för Gainomax nya produkt. Haha det blir spännande, fick ett samtal igår, Helena Jansson kunde inte så jag får hoppa in istälet för henne. Reklamen kommer att visas på deras hemsida, tror jag.
Efter jobbet hinnner jag hem en snabbis innan det är dags för UFC-träningen, efter den träningen får jag cykla som en tok igenom skogen för att hinna värma upp i lugn och ro till tävlingen..
Japp, ikväll springer jag Salomin trailrunning 5 km, kommer bli kul!
Efter tävlingen ska jag inte göra ett skit, bara krypa ner i soffan och ligga där resten av kvällen.. jobbar nu torsdag-lördag.. på tiden kanske :P

Nej men den här dagen kommer att bli bra.. Nu ska jag läsa igenom manuset en sista gång.. ;P haha ajg kommer att få hjärnsläpp och börja babbla om allt annat.


Veckans babe.. alltid veckans babe i min ögon!!


Kommentarer
Postat av: Keron

Är det för den här återhämtningsdrycka för långdistanslöpning mån tro? såg en annons i Runners tror jag! Lycka till!

2011-09-01 @ 07:26:13
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0