Slutkörd!

Då var denna dagen gjord.. men rolig har den varit och stressig.

Jag älskar min nya avdelning.. likaså personalen. Jag vill få förlängt samtidigt som jag vill prova på nåt nytt.. det är så jävkla svårt ju?!

Smet från jobbet vid 13, pappa var snäll och skjutsade mig till Bölesholmarna där inspelningen skedde, 1 h blev till 2, 5 h.. efter ett antal omtagningar, ändringar, löpningar, ryck, stretch m.m. så blev dom nöjd. Men det var faktistk riktigt roligt, ska bli spännande att se allt när dert är klart.

Kom tillbaka till jobbet 15.30 och jobbade till 16.30.. sen var det järnet hem för att byta om och sen vidare för att träna UFC grabbarna.. och direkt därifrån till tävlingen..

Inte direkt bästa uppladdningen för en tävling men  det gick hyffsat ändå.. iaf första 2 km.. öppnade rätt hårt, men fick sota för det i mitten av loppet så syran kom, men man ska inte fega har jag (pappa) lärt mig det tjänar man ingenting på.. En betydligt jobbigare 5 km slinga än förra året med små stigar, stenar, små backar och underlag med allt från lera, vatten till grus och högt gräs.. men roligt var det. En andra plats slutade jag på. Vann gjorde en duktig liten skidåkartjej.. 13 år. impad är vad jag är! lilla skrutt

Nu ska jag sova, imorrn väntar en ny arbetsdag.. jag ska bla ha min andra vårdplanering ;) På kvällen ska vi se Jägarna 2!! blir bra.


måste bli bättre på att köra styrka..

Kommentarer
Postat av: Keron

Fast du vann ju damklassen enligt deras hemsida. :)

2011-09-02 @ 07:02:24
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0